Distriktsårsmöte | Sverigedemokraterna i Kumla

Distriktsårsmöte

I går den 21/3-15 gick Örebro läns Distriktsårsmöte av stapeln på Lindesbergs Arena. Röstlängden blev satt till 90 personer så det var många röstberättigade medlemmar närvarande. Förutom dessa 90 så var det även en del andra gäster närvarande i lokalen. Det blev med andra ord en välfylld lokal med gemytlig och trevlig stämning. Hela mötet genomfördes under ordnade former och drog inte ut på tiden i onödan vilket kändes riktigt bra. Per Söderlund valdes enhälligt till Ordförande samt vice och andra vice likaså. Runar Filper gästade som mötesordförande så efterföljande punkter flöt på i ganska rask takt. När mötet avslutats så bjöds det på god mat i restaurangen en trappa ner. Härligt!

Vi i Kumla fick en representant från vår kommunförening invald som vice ordf i 2015års distriktsstyrelse. Samtliga personer i den ser ni via den här länken. https://orebrolan.sd.se/partiorganisationfolkvalda/

Tack alla som lämnar sina uppdrag och lycka till till er som kliver på nya utmaningar önskar vi i SD Kumla!